חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!!
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #116850
    אלמוני
    לא פעיל

    זה משהו, השבוע טס…
    רביעי לא היה להיט, במקום כריך עם גבינה אכלתי 2 עוגיות טחינה… היה לי יום קשה נפשית, ולעומת מה שפעם הייתי אוכלת במצב כזה, אני מרגישה טוב עם עצמי.

    בוקר- יוגורט ובננה
    ביניים- כריך עם גבינה צהובה וירקות
    ביניים- תפוח
    צהריים- כריך עם 2 שניצל ברוקולי + ירקות + 7 שקדים
    ביניים- תפוח + 2 לוטוס
    ערב- פרוסת לחם קל + גבינה לבנה + ירקות + פרוסת לחם עם כפית חמאת בוטנים וכפית דבש + מיני סנקור

    אולי ישתנה קצת, אבל זה בעיקרון התכנון :שמח2:

    #116851
    אלמוני
    לא פעיל

    הלך טוב היום..איזה נחת זה עושה לי, פשוט מפליא אותי כמה שזה עושה לי טוב.
    ואיך אני תמיד נכנעת למתוק כשאני יודעת שיש כאלה פערים בהרגשה שלי.. (סתם תהייה)

    אני כל היום בחוץ, ובערב יש לי חינה, לא נראה לי שאתפתה לאכול, לרוב אהיה ברחבת ריקודים:) אז תפריט כריכים:
    בוקר: כריך עם גבינה ועגבנייה
    ביניים: כריך עם אבוקדו או ביצה קשה וירקות.
    צהריים: 2 פר' לחם, טונה בשמן מסוננת היטב וירקות.
    ביניים 2: פרי
    ערב: 4 פר' לחם קל עם ביצה קשה, וירקות.
    לילה: מעדן ג'וי ופרי.

    מה אתן חושבות?:)

    #116852
    אלמוני
    לא פעיל

    התפריט נראה טוב.
    אבל .. מותר ביום גם 2 לוטוס, גם מיני טילון וגם חמאת בוטנים?
    לא הרבה מתוק? (ועוד בטווח קצר יחסית – 3 שעות בסה”כ)..

    ובנוגע לעוגיות טחינה – אם אכלת רק את זה אז היום שלך עבר מצוין. למה “לא היה להיט” – בגלל 2 עוגיות טחינה?!
    סתם טיפ קטן – הייתי ממליצה לך להרחיק ממך את הדברים האלה, או שבימים שאת יודעת שאת יותר מועדת, תכיני לעצמך חצי כריך עם ממרח שאת אוהבת, ותשימי בצד, ברגע שאת רואה שבא לך משהו או שלא הספקת להכין – תאכלי את זה. ותתחילי בנחת להכין את הארוחה הבאה(כמובן בקיזוז חצי הפחמימה), את לא מבינה איך זה מקל ועוזר! ברמות..

    בהצלחה אהובה!! :אוהב:

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות