חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!
banner

דיאטה אונליין – ב”חלי ממן”

תכנית תמיכה דיאטה אונליין לאורח חיים בריא ולירידה במשקל

תוכנית דיאטה דיגיטלית בהתאמה אישית

סיכוי סביר שעשית לא מעט דיאטות. קבוצה כזו, תפריט כזה, תכנית כזו או אחרת. אפילו יש סיכוי שבמהלך תקופה קצרה של תהליך גם ירדת במשקל.
אבל האם המשכת את הירידה לאורך זמן? האם שמרת על התוצאות?

כדי לרדת במשקל לאורך זמן ולשמור עליו יש לעבוד במספר כיוונים :

1. תפריט נכון ומותאם אישית – שיוריד את תחושת הרעב והכמיהה לאכילה

2. עבודה על דפוסי החשיבה שמחזירים אותנו לאכול ולהשמין – לבנות אמונה שהשינוי אפשרי, ולאמץ חשיבה מעצימה שמתגברת על האתגרים.

3. שחרור מהרגלים גרועים שמפריעים לנו לרזות ואימוץ הרגלים שיקלו על האכילה הנכונה ויקדמו את הירידה במשקל.

4. תמיכה בלתי מתפשרת לשינויים ברובד המחשבתי וההתנהגותי

אני, חלי, ועשרה מנטורים מוכשרים שכולם עברו את התהליך בעצמם ושומרים על ההישג שנים רבות ילוו אותך במגוון ערוצים עד ליעד שלך. ובנוסף מגוון של מדריכי כושר, תזונאית קלינית וסדנאות בישול.

 

מה השיטה שלי בדיאטה אונליין?

התכנית “דיאטה אונליין” מבוססת על תזונה מאוזנת ואכילה מבוקרת של 6 ארוחות ביום, היא כוללת תפריט דיגיטלי שמותאם אישית להעדפות ולצרכים בריאותיים של כל משתתף על ידי דיאטנית קלינית. התפריט נותן מסגרת שבתוכה אפשר ליצור שילובים רבים ומדויקים עבורך, כך יש תחושה של גיוון בתוך מסגרת שמאפשרת לך לרזות. כמו כן המערכת מאפשרת רישום אכילה ומעקב מקצועי של הצוות שנותן לך פידבקים תוך כדי תנועה.

במקביל לתפריט וללמידת הרגלי האכילה החדשים, חלק משמעותי מהתכנית עוסק ביצירת חשיבה חדשה ושחרור מדפוסי חשיבה ישנים שמפריעים לנו להגשים את ההצלחה שלנו בדיאטה ובחיים. אנחנו עוזרים לבסס דיבור פנימי חיובי בהקשר לעצמנו ובהקשר לאוכל ולאכילה, מלמדים את המוח להתמקד בטוב ובהצלחה כך שההצלחה מתגברת ובמקביל משחררים פחדים וכך יוצרים כוח פנימי חזק שמתמודד מול אתגרים.

מי מעביר את התכנית?

את כל התכניות שלי מעבירים מנטורים שהם השראה לאלפי אנשים, הם רזו בעזרת השיטה, חיים את הדרך ושומרים על ההישג תוך כדי המשך התמודדות עם אתגרי החיים. כולנו מכירים את הראש השמן, את הכאבים והאתגרים של ההשמנה ויודעים לכוון כל אחד למצוא את הכוחות שבו.
אני בעצמי מלווה כל משתתף בסרטונים שמותאמים לשלב שלך בתהליך, באימוני כושר יומיים ובשידורי לייב אחת לשבועיים. בנוסף מלווה את התכנית צוות של דיאטניות אונליין לייעוץ תזונתי מקצועי.

אילו ערוצי תמיכה יש לנו?

1. שידורי לייב יומיים ביום במגוון נושאים, תזונה, חיזוק כוחות, שינוי דפוסי חשיבה, חיזוק האמונה, הכנה והתמודדות עם אתגרים, הרצאות משימתיות מפגשי שאלות תשובות ומפגשי שיתופים, כך שבכל יום יש איפה ללמוד, להתחזק ולהתעצם.

2. אימוני כושר בשידור חי – מגוון מדריכים ושיטות.

3. חלי VOD – כל ההדרכות שלנו מוקלטות ועולות לספרית ידע עשירה.

4. סרטונים שלי שמותאמים לתהליך שלך ונפתחים אחת לכמה ימים.

5. תומכות הרזיה שעוקבות אחרי ההתקדמות שלך ואליהן אפשר לפנות בכל שאלה או התמודדות

6. קבוצת פיסבוק סגורה לשיתופים והתייעצויות.

 

רוצים לדעת עוד ולהירשם?

היכנסו לכאן

שאלות – תשובות נפוצות על תוכנית דיאטה אונליין:

לנוחיותכם ריכזנו מידע נוסף על תוכנית “חלי ממן אונליין”, באמצעות מס’ שאלות ותשובות נפוצות אשר רובכם שאלתם אותנו במוקד שירות הלקוחות ובאתר בימים האחרונים.

כיצד נרשמים לתכנית?

על מנת להירשם לאתר Online- Heli נדרשות כמה פעולות קצרות לוחצים על כפתור הצטרפות בעמוד הבית ממלאים פרטים אישיים עוברים לדף בחירת תוכנית, לאחר שתבחרו בתוכנית המתאימה, תועברו לתשלום מאובטח בכרטיס אשראי.| ממלאים את הצהרת הבריאות. וזהו, אתם בפנים ובתיבת המייל שלכם יחכה מייל עם כל מה שעוד אתם צריכים לדעת.

כמה צריך להשקיע בתכנית כדי להצליח?

יש יתרון גדול לתכנית דיאטה אונליין בכך שיש אפשרות להיכנס כל יום ואפילו כמה פעמים ביום להדרכות ולמפגשים. בסופו של דבר תהליך מוצלח הוא תהליך שבו מצליחים לשנות את צורת החשיבה, וכדי לשנות את צורת החשיבה יש לשטוף את המוח בתכנים מתאימים, ועל כן, כל המרבה הרי זה משובח, ההמלצה שלי להיכנס למינימום פעמיים בשבוע לייב (של חצי שעה) ולא לפספס את הלייבים איתי. כמו כן להגיב לתומכת ההרזיה שלכם, להישקל אחת לשבוע ולמלא יומן אכילה יקפיצו את הסיכויים שלכם להצלחה.

איך נשקלים?

נשקלים אחת לשבוע, בשעה קבועה ומיקום קבוע ומזינים את התוצאה לאזור האישי באתר. תומכות ההרזיה שלנו עוקבות אחרי ההתקדמות שלך.

האם התוכנית מתאימה לכולם?

התכנית מתאימה לכל מי שבוחר לסגל לעצמו אורח חיים בריא, הרגלי אכילה נכונים, להעצים את הגוף והנפש. העיקר הוא האמונה בעצמך וההתמדה. מבחינה בריאותית, יש לנו ניסיון של מעל 19 שנים בליווי משתתפים הסובלים מבעיות בריאות ומעוניינים לרדת במשקל.

האם יש גם מענה לטבעונים / ולצמחונים /בלי גלוטן?

כן, התכנית מותאמת לכולם באופן אישי, בהתאם למצב בריאותי ולהעדפות השונות של המשתתף.

אילו מסלולי הצטרפות קיימים?

באתר Online-Heli זמינים כרגע 2 מסלולי הצטרפות: חלי אונליין פלוס – חודשי או שלושה חודשים

חלי היברידי – שילוב של קבוצה ואונליין – הרצאה ושקילה באחד מהמוקדים בארץ פלוס כל התוכן שקיים באונליין.

 

בא לכם לדבר עם נציג כמו פעם ולשאול את כל השאלות שלכם?

בכיף! אנחנו מחכים לשיחות שלכם, ניתן ליצור איתנו קשר במספר דרכים:

מספר טלפון של מוקד השירות: 077-9972494

או להשאיר לנו פרטים בעמוד “צור קשר” באתר

ונציג מטעמינו יצור איתך קשר בהקדם. מחכים לך.

יחד, נגיע ליעד שלך חלי ממן

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות