היום שלי עבר סביר…
היה לי קצת קשה בצהריים כי בעלי הכין שניצלים מטוגנים לילדים והריח שיגע אותי… אז לקחתי חתיכה קטנה וטעמתי ואח”כ אכלתי לי את מרק הירקות שלי ואת הקציצות האפויות ותפוח האדמה שלי…
אבל בכל זאת, קצת התבאסתי מזה שלא הצלחתי לעמוד בפיתוי השניצלים.
חוץ מזה שאר היום היה ממש בסדר.
איך עבר היום שלך? ומי זה שהרגיז אותך בעבודה?
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות