בגלל שיש לנו צלמת שטח (רוסנה), חשבתי שבמקום שכל פעם היא תעלה תמונות בפורום וההודעות זורמות בקצב וצריך לחפש אולי אפשר להקים מדור (בצד ימין) כמו מכתבי תודה, תפריטים וכו' שיקרא “התמונות שבאלבום…” רוסנה תוכל להעלות את התמונות ישר לשם ובכלל כל מי שרוצה לשלוח תמונות וכך החיפוש יהיה קל וממוקד יותר. ותחשבו על זה…
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות