חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!
מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #190817
    אלמוני
    לא פעיל

    יש בו יותר ממנה מותרת? רק המבורגר עם לחמניה, ירקות ורוטב שהם שמים בפנים. בלי ציפס.
    ואם כן, האם גם 220 נחשב?

    #190820
    אלמוני
    לא פעיל

    שמותר המבורגר וקצת ציפסים

    בכל אופן, מותרת יכולה להיות סטייק בקר 300 גרם, לכן אני מניחה שאין בעיה לאכול את 220, ובטח אם את מוותרת על הציפס…. מקווה שעזרתי :שמח2:

    #190822
    אלמוני
    לא פעיל

    אני יודעת שבאתר פה תחת מנה מותרת מצויין המבורגר 250 גרם + כמה ציפסים
    אבל!
    מבירור קצר באתר של מקדונלדס (אמנם את אני מעדיפה המבורגר יותר איכותי כמו מוזס או בלאק אבל מקדונלדס הם היחידים שמפרסמים ערכים תזונתיים) בהמבורגר של 225 גרם יש קצת מעל 600 קל'.
    ככה שלדעתי מנה מותרת זה המבורגר 220 גרם של BBB בלי תוספת של ציפס או לקחת את ה-160 גרם ולהוסיף קצת ציפס
    בתאבון

    #190823
    אלמוני
    לא פעיל

    את ההמבורגר 160 גר' שלהם, כולל מיונז שום וכולל בורגוס-רינגס קטן (כמותרת+ארוחת צהריים) והיה בסדר גמור.
    לא הייתי ממליצה על פעם בשבוע מותרת קבועה כי מבחינה בריאותית לא בטוח שמומלץ אבל פעם בכמה זמן זה בסדר גמור, ומניסיון.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות