אני יודעת שבאתר פה תחת מנה מותרת מצויין המבורגר 250 גרם + כמה ציפסים
אבל!
מבירור קצר באתר של מקדונלדס (אמנם את אני מעדיפה המבורגר יותר איכותי כמו מוזס או בלאק אבל מקדונלדס הם היחידים שמפרסמים ערכים תזונתיים) בהמבורגר של 225 גרם יש קצת מעל 600 קל'.
ככה שלדעתי מנה מותרת זה המבורגר 220 גרם של BBB בלי תוספת של ציפס או לקחת את ה-160 גרם ולהוסיף קצת ציפס
בתאבון
את ההמבורגר 160 גר' שלהם, כולל מיונז שום וכולל בורגוס-רינגס קטן (כמותרת+ארוחת צהריים) והיה בסדר גמור.
לא הייתי ממליצה על פעם בשבוע מותרת קבועה כי מבחינה בריאותית לא בטוח שמומלץ אבל פעם בכמה זמן זה בסדר גמור, ומניסיון.
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות