לכי על זה.
לא ברורה לי ההודעה. את מודיעה לנו שככה את הולכת לאכול כי את מצפה לאישור שזה בסדר ??!!
קודם כל בשביל לעלות 3 קילו בשלושה ימים היית צריכה לאכול כל יום משהו כמו 10,000 קלוריות. חושבת שעשית את זה?? זה 10,000 קלוריות ליום!!! לא לשלושה ימים, ליום.
מה שעולה בקלות, ו-3 ימים זה סופר קלות, גם יורד.
לא היית צריכה להישקל כי המשקל של היום לא מראה כלום.
קחי בחשבון שאם תאכלי השבוע 500-600 קלוריות לא תתרמי לשומדבר. סתם תכניסי את הגוף שלך למגננה. תשבי כמו מסכנה בארוחת החג ותאכלי חסה ופירורי אוכל. אחכ יגיע הפיצוי והפיצוי יהיה גדול. את פשוט תפלי שוב.
אני לא אגיד לך לא להתייאש. תחליטי לבד מה טוב לך.
אם את חושבת שלאכול 500 קלוריות זה הפתרון, לכי על זה.