שנים שלא הכנתי חמין והתגעגעתי… מרכיבי החמין: תפו”א, בטטה, קטניות (שעועית אדומה+לבנה+חומוס), ביצה, חיטה/גריסים, עוף. אשמח לעזרתכן בהפיכתו לתיקני :שמח1:
דיברו על זה פה לא מעט – משהו על 3 כפות מהחברים שזה תחליף לצהריים או משהו כזה. לא חסידת חמין אז לא ממש זוכרת, אבל את תמצאי פה לא מעט מידע בנושא 🙂
http://www.heli-group.co.il/diets.php?mpid=146
את יכולה לאכול 12 כפות ללא הבשר
אז מגיע לך עוד 300 או 600 קל? בעצם לכל היום
עשי חשבון כמה מנת עוף שווה ותראי מה את יכולה להוסיף
נראה לי שבסוף ייצא משתלם מאד
מגיע לך בארוחה מנת עוף תפוח אדמה וחצי כוס קטניות מבושלות
או שתמירי תפוח אדמה לחצי כוס נוספת של הקטניות המבושלות
יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
*שם מלא
אימייל
*טלפון
נושא הפנייהתמיכה טכניתשירות לקוחותלמידע והצטרפותלרכישה בחנות המוצרים שלי
אני מאשר/ת קבלת דיוור, מבצעים ומידע שיווקי ופרסומי מחלי ממן מדיניות פרטיות משתמשים
מחכה לשמוע ממך
כניסה באמצעות קופון