היום בבוקר אכלתי כרגיל את 2 פרוסות הלחם קל שלי עם קוטג' וירקות..
העניין הוא שבארוחה הבאה הייתי רעבה מדי יחסית למנת פרי ואגב,הייתי בחוץ כמובן עם 2 פרוסות לחם קל שתמיד לוקחת בתיק למקרה הצורך..החלטתי לקנות יוגורט 0% -כאילו אכלתי פעמיים ארוחת בוקר? באיזה מנה אני אמורה לקצץ עכשיו? ז”א מה שווה ערך ליוגורט שאני אמורה לא לקחת בחשבון היום במקום?
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות