חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #135931
    אלמוני
    לא פעיל

    כבר ירדתי 6 קילו למשקל של 57 ועכשיו בסופש אכלתי יותר מדי וגיליתי שרק בסופש עליתי שלושה קילו!
    אני ממש בדיכאון ומאוכזבת מעצמי אני יודעת שבטח תגידו לי לא להתייאש ולחזור להיצמד לתוכנית של ה1200 אבל גם אם אני ארד שוב זה יקח מלא זמן כי לקח לי הרבה זמן לרדת כל קילו אז אני הולכת לאכול השבוע בין 500-600 קלוריות ביום.
    זה יחזיר לי את המשקל הקודם שלי? (כמובן בליווי של אימון ספורט כל יום)

    #135932
    אלמוני
    לא פעיל

    אחר כך הכל יילך למצבורי שומן

    עדיף שתצמדי לתפריט 1200 תתני דלק כל שלוש שעות

    כשהדגש הוא דלק למנועים לפעול

    אם תעשי 600 קל יש מצב שתתקעי ירידה כי הגןף יתנגד

    קחי אויר ואורך נשימה ויהיה בסדר

    #135933
    אלמוני
    לא פעיל

    לכי על זה.

    לא ברורה לי ההודעה. את מודיעה לנו שככה את הולכת לאכול כי את מצפה לאישור שזה בסדר ??!!

    קודם כל בשביל לעלות 3 קילו בשלושה ימים היית צריכה לאכול כל יום משהו כמו 10,000 קלוריות. חושבת שעשית את זה?? זה 10,000 קלוריות ליום!!! לא לשלושה ימים, ליום.

    מה שעולה בקלות, ו-3 ימים זה סופר קלות, גם יורד.
    לא היית צריכה להישקל כי המשקל של היום לא מראה כלום.
    קחי בחשבון שאם תאכלי השבוע 500-600 קלוריות לא תתרמי לשומדבר. סתם תכניסי את הגוף שלך למגננה. תשבי כמו מסכנה בארוחת החג ותאכלי חסה ופירורי אוכל. אחכ יגיע הפיצוי והפיצוי יהיה גדול. את פשוט תפלי שוב.

    אני לא אגיד לך לא להתייאש. תחליטי לבד מה טוב לך.
    אם את חושבת שלאכול 500 קלוריות זה הפתרון, לכי על זה.

    #135934
    אלמוני
    לא פעיל

    היי. מנסיוני לפני שהגעתי לחלי ממן הבנתי שלשאכול מעט לא מביא תוצאות רצויות אלא להיצמד ממש לתפריט של 1200 קלוריות. אם זה מנחם אותך גם אני הגעתי ל 54 קילו יומיים לאחר מכן נעשיתי חולה וטרפתי מכל הבא ליד כי ככה זה שאני חולה והמשקל שוב 55….. לא להתייאש לחזור לעצמך ולשגרה ולהאמין בעצמך הכי חשוב יום נהדר :אוהב: :אוהב: לא להתייאששששששש

    #135935
    אלמוני
    לא פעיל

    וואי את לא מבינה,
    אני גם נימצאת במצב הזה עכשיו !!
    עליתי כמעט 4 קילו ב 4 ימים
    היום חזרתי לתפריט בכוח אני מחזיקה את עצמי,
    אני רק חושבת על המשקל ואיך ייתכן לעלות ככה,
    יום שני בעז”ה יש שקילה אפילו חשבתי על לא ללכת כדי לאזן את עצמי ולחזור לשקילה אחרי שבועיים.

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות