חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!!
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #190543
    אלמוני
    לא פעיל

    עוד שאלה חשובה,
    אני כבר שבועיים בתפריט אבל הכי קשה זה השלב בים ארוחת הבוקר לאחרות ביניים ובצהריים אני כבר ממש רעבה,בבוקר אני אוכלת שניי פריחכיות עם קוטג או טחינה וכמה ירקות ומנסה לשתות מלא מים בכדי לא להרגיש רעב ובארחות ביניים כל מה שרשום לי זה שניי משמשים מיובשים ואז עוד 3 שעות עד ארוחת צהריים וזה ממש קשה,יש הצעות טיפים אולי תחלים כככה באמצע שיחזיקו אותי לא רעבה ולא יכולה להתרכז בכלום…
    גן חשוב לי מאד לציין שמארוחת צהריים עד הלילה זה דיי קל לעומת הבוקר
    ואם ממש קשה אפשר בין ארוחת ביניים לצהריים הפרש של שעתיים? כמה קריטי המשחק עם השעות?
    תודה
    עמית

    #190544
    אלמוני
    לא פעיל

    היי,
    למה את לא בתפריט של 1500 לצמחונים? שם יש אפשרות לאכול יותר בארוחת ביניים.
    שם את מכניסה גם פרי, גם לחם, גם חלבון וגם שומן… לא עדיף? כי באמת,למה להיות רעבים?

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות