- This topic has תגובה 1, 3 משתתפים, and was last updated לפני 7 שנים, 2 חודשים by
אלמוני.
-
מאתתגובות
-
20/06/2011 בשעה 14:04 #180195
אלמוני
לא פעילהתחלתי את התפריט שבוע שעבר הפגישה הראשונה שלי רק ביום ד' הקרוב ורציתי לדעת מספר דברים:
1. מיונז רגיל של הלמנס- מותר כפית ביום?
2. האם ניתן להחליף בין ארוחת צהריים לארוחת ערב? זה יותר נוח לי בעבודה.
3. האם חייב לאכול מוצרי חלב? אני לא אוהבת וזה לא עושה לי טוב. אוכלת בארוחת ביניים בבוקר דנונה עם גרנולה זה מספיק?
4. לגבי הרגנולה- אני מכינה גרנולה ביתית עם סילאן מותר כף אחת ממנה במקום 3 כפות גרנולה לייט?
5. חצי פשטידת קישואים עם ירקות בצד זה מספיק לארוחת ערב?
6. בארוחת לילה כתוב שאפשר אנרג'י ופרי. מותר אנרג'י של 98 קלוריות? (שוקולד מריר ובננה?) יכולה לוותר על הפרי, חייבת קצת שוקולד בסוף היום…
7. לחם קל מקמח שיפון זה בסדר? מעדיפה לא לאכול קמח לבן.
8. מותר כפית חרדל ביום?
9. מאוד קשה לי לעשות ספורט חצי שעה ביום אז התחלתי ללכת ברגל לעבודה- רבע שעה הלוך רבע שעה חזור. זה מספיק?
תודה על העזרה!13/04/2019 בשעה 15:30 #180196אלמוני
לא פעילאני יכול לענות לחלק מהשאלות
התחלתי את התפריט שבוע שעבר הפגישה הראשונה שלי רק ביום ד' הקרוב ורציתי לדעת מספר דברים:
1. מיונז רגיל של הלמנס- מותר כפית ביום? כדאי להשתמש במיונז 5% לפי התוכנית.
2. האם ניתן להחליף בין ארוחת צהריים לארוחת ערב? זה יותר נוח לי בעבודה.אפשר להחליף בן ארוחות.
3. האם חייב לאכול מוצרי חלב? אני לא אוהבת וזה לא עושה לי טוב. אוכלת בארוחת ביניים בבוקר דנונה עם גרנולה זה מספיק?לדעתי מספיק.
4. לגבי הרגנולה- אני מכינה גרנולה ביתית עם סילאן מותר כף אחת ממנה במקום 3 כפות גרנולה לייט? אני מכין גרנולה ביתית עם שליש כוס סילן+שליש כוס שמן+שליש כוס מים על ק”ג קווקר ו600 גרם שקדים ואגוזים. המנה שאני לוקיח היא שלוש כפות וזה מצויין וטוב יותר מגרנולה לייט.
5. חצי פשטידת קישואים עם ירקות בצד זה מספיק לארוחת ערב?כדאי להוסיף מרק ירקות.
6. בארוחת לילה כתוב שאפשר אנרג'י ופרי. מותר אנרג'י של 98 קלוריות? (שוקולד מריר ובננה?) יכולה לוותר על הפרי, חייבת קצת שוקולד בסוף היום…
7. לחם קל מקמח שיפון זה בסדר? מעדיפה לא לאכול קמח לבן.עדיף לחם מקמח שיפון וקמח מלא רצוי מאוד לא מקמח לבן.
8. מותר כפית חרדל ביום? מותר
9. מאוד קשה לי לעשות ספורט חצי שעה ביום אז התחלתי ללכת ברגל לעבודה- רבע שעה הלוך רבע שעה חזור. זה מספיק?רצוי לעשות את החצי שעה ברצף .אולי בבוקר מוקדם?
משה13/04/2019 בשעה 15:30 #180197אלמוני
לא פעיל1. כן.
2. כן.
3. לא…יש גם תפריט ללא מוצרי חלב.
4. כן.
5. תלוי מה יש בפשטידה…של מי המתכון
6. חטיף אנרגיה איזה שאת רוצה עד 100 קלוריות, באיזה תפריט את ?
7. את בוחרת איזה לחם שאת רוצה…שימי לב רק שיהיה עד 40 קלוריות לפרוסה..
8. כן.
9. מעולה…זה מעולה…
בהצלחה -
מאתתגובות
יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.