בוקר- כוס ברנפלקס+מעדן0%+נס עם מעט חלב 1%
ביניים- אפרסק
צהריים- 2 טבעול לייט+ 3 כפות אורז+ סלט ירקות עם כף רוטב לייט+ ירקות מאודים
ביניים- חטיף 100 קל'+אפרסק+נס עם מעט חלב 1%
מנה מותרת- שני כדורי גלידה בוופל עם מעט סירופ שוקולד
ערב- 2 לחם קל+2 כפות רסק עגבניות+1 עמק ביס+2 כפות קוטג' 3%+סלט ירקות עם כף רוטב לייט
לילה- תפוח( אני יודעת שחסר חלבון פשוט כבר לא היה בא לי)
3 ליטר מים.
שאלה- אם המרווח בין הארוחות יוצא לפעמים מעל 3 שעות זה קריטי??
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות