ימים קשים תמיד מחזירים אותי לתחושה הלא נעימה שלא מרוצים מהמשקל….
למזלי הימים הקשים מעוררים אותי ישר לקום משם- כי לא נעים שם…כי זה לא נעים בבטן קודם כל – הלחץ הזה לא נעים 🙂
כי לא נעים המכנס הלוחץ..
כי לא נעים לגמור לכולם את השוקלד…
כי לא נעים לקום בבוקר למחרת ולראות שהשמנתי…
יש הרבה “לא נעים בימים קשים”
ויש עוד יותר הרבה “נעים” בימים מוצלחים
ועוד יותר הרבה כשמגיעים למטרה….
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות