בוקר טוב לכולם, שמי עדן ואתמול היתי בקבוצה לאחר שבוע ראשון ולא ירדתי כלום!!! נשארתי אותו דבר.
יש לציין שהגעתי לאחר שעשיתי תוכנית לבד וירדתי 10 ק”ג והצלחתי לשמור על זה כמעט שנתיים. לאט לאט הם עלו ושניסיתי לחזור שוב פשוט לא ירדתי בכלל- זו הסיבה שהגעתי לקבוצה.
היתי רוצה לשאול האם הרבה מסטיקים ללא סוכר משפיע על ירידה?
ולגבי 1 אננס יבש(מופיע בתחליפים) בבוקר כמנת הביניים של הפרי האם מוגבל? כי הוא מתוק ממש. יום טוב !
היי עדן..
מתסכלת החוויה שעברת..אך לעיתים זה קורה בשבוע הראשון..את לא לבד! 🙂 גם לי זה קרה…הגוף אוהב יציבות ובטחון וכדי שזה יקרה הגוף צריך הרבה יותר משבוע..אז לאט לאט..היי סבלנית..הירידות יגיעו..בלי לחץ..אשמח לראות רישומי אוכל בפורום המקצועי כדי לעזור לך..
מסטיקים לא מעכבים ירידה במשקל אלא בעיקר יוצרים כיבים..אננס יבש אחד ליום כמנת פרי זה אחלה..
בהצלחה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות