שלום שמי מירב אני חדשה כאן רציתי לשאול האם מתאים לי דיאטה 1200 קלוריות או 1500 קלוריות גובהי 1.176 ושוקלת 80 הבעיה שאני קמה בשבע בבוקר אוכלת לפי התפריט של 1200 קלוריות ולוקחת את בני לגן .בני יוצא מהגן בשעה 13.30 ועד שמגיעים הביתה זה שעה 14.00 הבעיה נוצרת אצלי בארוחת ביניים אני אוכלת רק תפוח האם אפשר לשלב בשעה של הביניםם עוד משהוא שאני לא ארגיש רעבה
תודה מירב
היי מירב..
תפריט 1200 מתאים לך.
אין חשיבות לסדר הארוחות ולכן סדרי אותן כאוות נפשך על פי סדר יומך. בארוחת ביניים הראשונה את יכולה להעשירה בירקות, מרק וסלטים, לא מגיע מעבר לכך כלום, או שתאכלי בשעה הזו ארוחה אחרת עשירה יותר…סדר שונה של ארוחות..
בהצלחה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות