היי
רציתי לדעת האם אפשר להחליף את ארוחת הצהריים בחמין
שכולל: תפוח אדמה 1, עד חצי כוס שועית מבושלת, ו-3 כפות חיטה
?? האם זה אפשרי- צריך להוריד או להוסיף משהו?
אשמח מאוד לתשובה לאור הפיתוי שיש בבית
תודה מראש
טל
היי טל…
חמין ניתן לאכול….כארוחת צהריים..
או מנה בשרית(150 גרם) + תפוח אדמה….וירקות
או מנה בשרית+3 כפות חיטה ושעועית….
או 12 כפות של חיטה ושעועית וסלט ירקות (בלי בשר ותפוח אדמה).
בהצלחה
איה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות