הבעיה היחידה שלי בתפריט זה הארוחת צהריים!!!
אני אין לי זמן לבשל לעצמי אז אוכלת מה שאמא מכינה כל יום עם אורז. אבל יש לי הרגשה שאם אוכל מה שאמא מכינה לא ארזה ככה.
האם אני יכולה לאכול כל יום מה שאמא מכינה עם 3 כפות אורז ואחר צהריים עושה ספורט של שעה. ארד בכל זאת?
הכל בסדר.
תאכלי מה שאמא מכינה לך. אבל וותרי באותה ארוחה על מנת השומן והקפידי על הכמויות הנכונות.
האם את יכולה לבקש מאמא עזרה?? ולבשל אוכל שאת יותר מעדיפה??
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות