עוד שאלה חשובה,
אני כבר שבועיים בתפריט אבל הכי קשה זה השלב בים ארוחת הבוקר לאחרות ביניים ובצהריים אני כבר ממש רעבה,בבוקר אני אוכלת שניי פריחכיות עם קוטג או טחינה וכמה ירקות ומנסה לשתות מלא מים בכדי לא להרגיש רעב ובארחות ביניים כל מה שרשום לי זה שניי משמשים מיובשים ואז עוד 3 שעות עד ארוחת צהריים וזה ממש קשה,יש הצעות טיפים אולי תחלים כככה באמצע שיחזיקו אותי לא רעבה ולא יכולה להתרכז בכלום…
גן חשוב לי מאד לציין שמארוחת צהריים עד הלילה זה דיי קל לעומת הבוקר
ואם ממש קשה אפשר בין ארוחת ביניים לצהריים הפרש של שעתיים? כמה קריטי המשחק עם השעות?
תודה
עמית