יש לנו בבבית וופלים של עלית שליחידה הוא 67 או 76 קלוריות …שומנים 3 גרם ..אכלתי את זה כבר כמה ימים בתור פחמימה..הוא מכיל סוכרים אבל לפי הקלוריות שלוו הוא ניתן בתור פחמימה ?
ואני פעם שאלתי על וופל דומה רק שבו היה 88 קלוריות עם סוכר ואת אישרת אזז עם זה אין בעיה נכון ? ?
תודה ויום טוב 🙂
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות