שלומלום!
תאריך: 24/4
בוקר-כוס קורנפלקס וכוס חלב
בינים-תפוח
צהריים-סלט ורבע פשטידת כרובית
ביניים-עוגת ביסקוויט וכוס תותים עם תה
ערב שישי- 4 פילטים קטנים של דג ברבונייה בתנור עם עגבניות שרי טימין ושום ורגל עוף עם חצי כוס פולים ו2 כפות אורז וכף סלט מיונז וסלט ירקות.
לילה- מעדן (הייתי מלאה מידי גם לפרי אז ויתרתי)
איך הייתי היום?
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות