חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!!
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #33024
    אלמוני
    לא פעיל

    קודם כל אני מקווה שאת מרגישה טוב יותר היום…:) רציתי את עזרתך אני יוצאת לארבעה ימים לבית מלון באילת הכל כלול… מסוכן לבריאות איך שאומרים..אם אפשר לקבל טיפים מה לעשות ולא לעשות…? אני מתארגנת עם האוכל שלי בהתאם לחם, פריכיות, טוסטעים, חטיפי אנרג'י…וכו'

    #33025
    אלמוני
    לא פעיל

    גילה לדעתי הטיפ הכי טוב והכי פשוט זה לא לחשוב על מה את הולכת לאכולללל אלא לחשוב על זה שאת בנופש באילת יש יותר כיף מזה? תהני מכל רגעע למה לחשוב על האוכל? הולכים לנופש לבלות לטייל לקניות … ופשוט בזמני הארוחות תאכלי מה שאת בדיוק צריכה לאכול לא יותר ולא פחות אפילו תעשי לך מנה מותרת באחד מהימים וזה הכללל זה שזה הכל כלול לא אומר בשבילך כלום כי לך מגיע 6 ארוחות!
    תהני מהחופשה
    בהצלחה

    #33026
    אלמוני
    לא פעיל

    ראשית גילה, יש להגיד בקול רם לעצמך שוב ושוב שאת יוצאת לנופש בכדי לנפוש ולא כדי לאכול !!! וזו אמירה חשובה שיש לקחת עליה אחריות….לצד זה יש לזכור שלא כל יום אנו יוצאים לנופש וזה בסדר לפרגן לעצמנו קצת ובשפיות…
    חשוב לקדם בברכה את התוכנית לחיים שלנו…….ולשלבה באופן טבעי…ולא למנוע מעצמנו הנאות, פינוקים ובילויים. ולכן אל תמנעו מעצמכם לאכול מחוץ לבית..אז מה עושים?

    • דבר ראשון, נושמים עמוק – לא להזמין מחשבה שלילית כגון:”אני בטוח אעשה שטות ולא אתאפק ואוכל יותר..”, זוהי נבואה שמגשימה את עצמה בדרך כלל. פשוט אמרו לעצמכם:”אני יכול, אני מסוגל, אין שום הבדל בין הבית למסעדה”…

    • הזמינו מנה קטנה – מסעדות בדרך כלל מציעות מנות שונות ומגוונות, כך גם לגבי הגודל. כמעט בכל מסעדה ניתן לבחור מנה גדולה או קטנה – בחרו במנה הרצויה לכם לפי מה שמגיע לכם בארוחה ותתגברו אותה עם סלט ירקות טרי, ירוקות חתוכים, מרק ירקות, ירקות מבושלים, אנטי פסטי וכדומה.

    • הזמינו תוספת בריאה יותר – נצלו את היתרונות בתוספות הבריאותיות שמוצעות לכם. כך למשל במקום צ'יפס בחרו סלט עם רוטב דל שומן או תפוחי אדמה אפויים. בכל מסעדה כיום יש בתפריט מספר מנות לייט, אל תשללו אותן מראש.

    • בחרו בירקות ירוקים – לפתיחה אכלו סלט עם עוף צלוי ורוטב ללא שומן או דל שומן. היזהרו מסלט עתיר קלוריות כמו כזה שמכיל רוטב שמן, עוף מטוגן בפירורי לחם או כל תוספת מטוגנת אחרת. ותרו על תוספות לסלט כמו גבינה, קרוטונים וצ'יפס.

    • העדיפו מאכלים צלויים על פני מטו‬גנים: מאכלים מטוגנים בפירורי לחם, כמו כריכים של שניצל ודגים מטוגנים, הם עתירי שומן וקלוריות. בחרו בנתחי בשר רזים, צלויים או קלויים, כמו חזה עוף או הודו.

    • אל תתביישו לבקש תחליפים – עמדו על זכותכם לבקש תוספות ותחליפים בריאים כך למשל בדקו האם יש רוטב לייט או חרדל, תפוח אדמה בגריל במקום צ'יפס. והכי חשוב לא להתבייש אתם הלקוחות !! אתם משלמים !! הם נותני השירות…..

    • שימו לב למה שאתם שותים: משקה מוגז גדול (כ־946 מ”ל) מכיל כ־400 קלוריות. במקומו כדאי לבחור במשקה מוגז דיאט, מים, תה קר לא ממותק, סודה או מים מינרליים. ותרו גם על משקאות כמו מילקשייק או משקאות אחרים שמכילים גלידה, שעלולים להכיל יותר מ־‭1,000‬ קלוריות ואת כל הקצבה היומית המותרת של שומן רווי.

    • תכננו לפני היציאה למסעדה – אל תגיעו למסעדה מורעבים אחרי צום של יום שלם. אכלו רגיל את כל הארוחות המגיעות לכן. רצוי אף לדעת לאיזו מסעדה הולכים ואולי אף לבדוק באינטרנט האם יש למסעדה אתר עם התפריט, כדי שתוכלו לתכנן מראש מה תאכלו שם.

    בהצלחה !!

    #33027
    אלמוני
    לא פעיל

    תהני לך בבית מלון, תעשי חיים ותאכלי בשפיות.
    אוהבת ליאת.

    #33028
    lee maman
    מנהל בפורום

    יש לך הודעות בדף 2 גם על המלון.בבקשה דבריאיתי לפני נסיעתך
    אוהבת,ענת

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות