אוףף הסופ”ש הזה אתמול הייתי ביום הולדת ופשוט אכלתי מכל הבא ליד ונשבעת שהייתי שבעה מכל האוכל שיש בתפריט של חלי אבללל :עצוב: מפחד להישקל בכלל אפילו רועדת מפחד מה אתן עושות אחרי מצב כזה האם כדאי לי לעשות תפריט כריכים אולי לכמה ימים לאזן קצת או לוותר על מותרת :עצוב: :עצוב: :עצוב: :עצוב: אני אאסוף את עצמי בידיים ואצמד השבוע במאה אחוז לא מתכוונת לוותר
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות