היי,
אני בתוכנית של חלי כבר יותר משנה,
לפני שבועיים עזבתי לפריז ללימודים.
ניסיתי לחפש לחם קל, וכמובן שאין! אבל, מצאתי לחם עם 50 קלוריות לפרוסה.
השאלה שלי היא האם אני יכולה לאכול 4 פרוסות של הלחם הזה במקום 6 של הלחם הקל
או שהתוכנית גם תלויה לא רק בקלוריות של הלחם אלא בעוד דברים?
תודה!
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות