אני יודעת שאת “האח הגדול”, נמצאת בכל מקום ובכל רגע נתון, קוראת כל שורה שלנו. בזה הרגע סיימתי לקרוא את הכתבה בצפון-1 בפעם השלישית!!! ולא בגלל קשיי תפיסה, אלא שחיפשתי שוב ושוב (ולשווא) ציניות אופיינית של כתבים, מילים/משפטים שניתן להבין אותם מבין השורות. אבל לא. הכתוב אמיתי מדי, נכון שאפשר להתקנא ומדוייק כמו שרק מי שמכיר את הנפשות הפועלות יכול לאשר.
אשריכן שהתברכתן זו בזו.
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות