אשתדל לענות על השנייה :שמח1:
אז עד שאת מגיעה הביתה, שזה 20:00 בערב, יש לך לאכול 4 ארוחות. אני מציעה שאת ארוחת הבוקר תאכלי כשאת בבית, לפני היציאה
ארוחת ביניים- (לא יודעת באיזה תפריט את) לקחת איתך או פרי או פרי + סנדוויץ' (1500 קלוריות)
ארוחת צהריים- מציעה לך להחליף אותה עם ארוחת הערב על מנת שתאכלי ארוחה חמה בבית. אז זה יכול להיות כל מה שאת אוהבת בתחליפי חלבון+שומן בתוך פיתה/לחמניה/לחם
ארוחת ביניים שנייה- פחמימה + פרי/שומן. ושוב- מה שאת אוהבת
את כל הדברים האלה תארזי לך בקופסאות או כל מה שנוח לך, חשוב שיהיה אסתטי וכיפי לעיניים כי אנחנו אוכלים גם איתן (קחי דוגמה מאורנה שאני אישית נדלקתי על המפיות המתוקות וקניתי כאלה לעצמי :לשון: ) כן, כל זה דורש לא מעט ארגון והשקעה אבל זה מה שנחוץ כדי להצליח! בהצלחה בלימודים ועם התכנית. מקווה שעזרתי :שמח2: