חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #155091
    אלמוני
    לא פעיל

    קשה לי ממש לאכול פירות בארוחת ביניים ובאחרי צהריים?
    יש תחליף?!לא כל פעם לאכול פירות..

    2. אני מתחילה עוד מעט לימודים מה אני יכולה לאכול במשך כל היום.. מהבוקר עד 8 בערב..

    #155092
    אלמוני
    לא פעיל

    את יכולה פירות יבשים
    חצי כוס מיץ תפוזים ( או אם את מאחדת 2 מנות פרי כוס שלמה!)
    חטיף תפוחונים
    כל זה נחשב לפרי…

    #155093
    אלמוני
    לא פעיל

    אשתדל לענות על השנייה :שמח1:
    אז עד שאת מגיעה הביתה, שזה 20:00 בערב, יש לך לאכול 4 ארוחות. אני מציעה שאת ארוחת הבוקר תאכלי כשאת בבית, לפני היציאה
    ארוחת ביניים- (לא יודעת באיזה תפריט את) לקחת איתך או פרי או פרי + סנדוויץ' (1500 קלוריות)
    ארוחת צהריים- מציעה לך להחליף אותה עם ארוחת הערב על מנת שתאכלי ארוחה חמה בבית. אז זה יכול להיות כל מה שאת אוהבת בתחליפי חלבון+שומן בתוך פיתה/לחמניה/לחם
    ארוחת ביניים שנייה- פחמימה + פרי/שומן. ושוב- מה שאת אוהבת
    את כל הדברים האלה תארזי לך בקופסאות או כל מה שנוח לך, חשוב שיהיה אסתטי וכיפי לעיניים כי אנחנו אוכלים גם איתן (קחי דוגמה מאורנה שאני אישית נדלקתי על המפיות המתוקות וקניתי כאלה לעצמי :לשון: ) כן, כל זה דורש לא מעט ארגון והשקעה אבל זה מה שנחוץ כדי להצליח! בהצלחה בלימודים ועם התכנית. מקווה שעזרתי :שמח2:

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות