חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #171332
    אלמוני
    לא פעיל

    1. רסק עגבניות-האם חינם?
    2. האם חובה לאכול את כל הארוחות או שניתן לוותר על אחת אם לא מספיקים?
    3.האם ניתן להחליף כוס חלב 1% בחצי כוס חלב 3%?
    4. עלה של בצק פילו- האם להחשיב פחמימה במקום פרוסת לחם?
    5. האם המנה המותרת צריכה להאכל כל שבוע באותו יום?

    תודה מראש,

    #171335
    אלמוני
    לא פעיל

    1. חינם – בשפיות.
    2. רצוי, נותנים לך תקחי. (הכוונה, לא תרדי יותר אם תוותרי בכוונה, ולא צריך לקום באמצע הלילה לאכול).
    3.לא, חלב 3% לא בתכנית.
    4. כן,
    5. לא, בין שקילה לשקילה.
    בהצלחה.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)

יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות