היי,
חברה השלימה לי קניות ובטעות קנתה לי מארז יוגורט טבעי 3 אחוז במקום 1.5 אחוז.
בערכים התזנותיים הקלוריות לא עוברות את המאה אבל מבחינת שומן כמובן שהמצב אחרת.
רק כדי לוודא – זה ממש לא בתוכנית נכון? גם אם הקלוריות לא עוברות את המאה.
(רוצה לדעת אם אני צריכה לגרור את עצמי לסופר שוב… )
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות