אני בשמירה זה כ- חודשים.הענין הוא האם זהו מצב נכון שפעם אני עולה חצי ק”ג ופעם אחרת אני יורדת 0.700 גרם.
זה עושה לי הרגשה כאילו לא הפנמתי את כל ההליך הדיאטה
וואו, כתבת בדיוק את מה שאני מרגישה… יורדת 700 גרם, עולה 600. האם את אוכלת כמו שצריך ומצרפת 2 מותרות, או שאת חורגת מהתפריט ואז מקזזת?
אני כבר חודש בשמירה, ועדיין לא נהניתי לגמרי משתי מותרות. בד”כ יוצא שאני אוכלת אחת וחוטפת לאורך השבוע (ועולה) ובשבוע אח”כ אני אוכלת מותרת אחת וזהו, כדי לרדת את מה שעליתי. השבוע עד עכשיו לא חטפתי ולכן אני מצפה בקוצר רוח למנה המותרת הנוספת שלי.
שיהיה לך המון בהצלחה!
יפעת.
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות