סוף סוף גררתי את עצמי להליכה..
כל מיפגש אני מבטיחה לעצמי ומוצאת תירוצים…
עייפה,לחות,וכו”…והיום פשוט ה-10 דקות הפכו ל-50
הכנסתי לראש שזה מאוד יכול לעזור בתוכנית ..
התחליתי את המסלול לאורך הים .בנות פשוט כייף ומרגיע!!
יצאתי כשהשמש נעלמה!!ובלי לחפש תירוצים ומאושרת שהצלחתי..
עכשיו למיקלחת ו.א.ערב כמו בתוכנית כייף לי וממליצה בחום!!
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות