בחרתי לענות לך כאן על שלומי מאחר וזה הפורום המתאים 🙂 אז ככה אחרי ששבוע שעבר פניתי לפורום החם הזה בטענה כי אבדה המוטיבציה… עברו יומיים-שלושה, המילים חילחלו, העלתי על הכתב מה ולמה, ריעננתי את זכרוני למה התחלתי בתכנית, וזה פשוט חזר אלי תודה לאל. לתהליך עצמו אין מטה קסמים אבל להחזרת המוטיבציה יש, צריך פשוט לשאול את עצמך הרבה שאלות בדיוק כמו בהתחלה של כל שינוי שרוצים לעשות, וזה פשוט עובד!
אז בתקווה שעליתי שוב על דרך המלך.. שיהיה שבוע טוב ותודה לך איה יקרה!!! 🙂