אני מתאמנת 5-6 פעמים בשבוע כש-4 פעמים זו פעילות אירובית ופעמיים אני עושה שיעורי עיצוב..השאלה שלי היא האם זה שאני מתחילה לפתח שרירים ישפיע על המשקל שלי ויעצור אותו באיזשהו שלב?
היי דורין…
האם זו את שמתאמנת איתי בסקופ? :))
בכל מקרה, לעניינו, מסת שריר אכן שוקלת יותר ממסת שומן, אך ככל שיש יותר מסת שריר בגוף כך אנו שורפים יותר אנרגיה..
אז אולי בשבועות הראשונים לספורט, הגוף קצת מראה זאת במשקל, אבל אחרי זה קיים איזון, לא לדאוג…
הפעילות הגופנית עושה פלאים לגוף ולעיצובו…
בהצלחה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות