גלידה של מקדונלד'ס הקטנה בגביע זכור לי שיש אישור פעם בשבוע לאכול אותה כמנת ביניים , זה נכון ? אכלתי עכשיו ואני חוששת שחרגתי ..
???
יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
*שם מלא
אימייל
*טלפון
נושא הפנייהתמיכה טכניתשירות לקוחותלמידע והצטרפותלרכישה בחנות המוצרים שלי
אני מאשר/ת קבלת דיוור, מבצעים ומידע שיווקי ופרסומי מחלי ממן מדיניות פרטיות משתמשים
מחכה לשמוע ממך
כניסה באמצעות קופון