לא ברור למה את מתכוונת שהיעד שלך לא כמו המנחה
אם המנחה קבעה יעד גבוה משלך יתכן ולא כדאי להתאמץ כי יקשה עלייך לשמור עליו ואם להפך ונח לך איתו תשמרי עליו בכל מקרה כאשר צמודים לתוכנית וזה אורח חיים הגוף לבד מתאזן למה שמתאים לו . לפעמים נלחמים על קילו וקשה לשמור עליו
בהצלחה! :אוהב:
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות