מאחלת לכולן יום נפלא ובתוכנית 🙂
רציתי לשתף אתכן בהחלטה שלי לשנות את יום השקילה שלי משלישי לראשון. לא רק שזה יתן לי מוטיבציה לא ליפול בשישי-שבת זה גם יותר נוח לי מבחינת המנה המותרת…
לכן אתמול כבר אכלתי מנה מותרת יזומה (המחזור בפתח) כי הרגשתי שאני הולכת ליפול אז בעצם עד יום ראשון הבא פתחתי שבוע חדש. ביום שלישי עדיין אשקל מסקרנות אבל עוד השבוע יש לי הזדמנות לכפר על הנפילות.
מקווה שההחלטה תהיה לטובה.
יום נעים ונפלא לכל המיוחדות כאן 🙂
אוהבת,
דנה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות