- This topic has תגובה 1, 7 משתתפים, and was last updated לפני 7 שנים, 2 חודשים by
אלמוני.
-
מאתתגובות
-
29/01/2009 בשעה 19:41 #80780
אלמוני
לא פעילעד שסוף סוף יש לי זמן פנוי הקדשתי אותו כמובן
בכדי לעשות משהו למעני, לעשות משהו למעני זה לעזור
לי בתהליך ההרזייה שזה אומר לעשות תוכנית מדוייקת.
היום הכנתי 2 סוגי פשטידה שאהיה מכוסה לסוף שבוע
ולא אנשנש שטויות, סוף שבוע תמיד קשה יותר אבל אני
מקווה בעצם ר.ו.צ.ה להצליח לעבור אותו בשלום.
הכנתי פשטידת כרובית ופשטידת תפו”א עם גזר ואפונה
כמובן שלקחתי את המתכון מפורום מתכונים, הפשטידה מאוד
טעימה, משביעה ומומלצת.
איזה מזל שיש לנו את הפורום הזה שבו מגוון אפשרויות
החל ממתכונים, שאלות מקצועיות וכלה גם בדברים כלליים
כמו לשפוך את הלב ולשתף בהצלחות שלך.
רוצה להודות לחלי ובמיוחד לאיה מנהלת הפורום עד היותה
כל כך אנושית, אדיבה, תמיד שם בשבילנו לכל דבר.מאחלת לכולם לעבור את סוף השבוע בהצלחה רבה
שיהיה לכם סוף שבוע מהנה ונעים.זיכרו:
מנצחים מאמינים בדרך בה בחרו ללכת .
גם כאשר היא קשה ,
גם כאשר אחרים אינם רואים לאן היא מובילה.
מנצחים הם סבלניים .
הם יודעים שיעד השווה להשגה
דורש מאמצים ונחישות .אוהבת מאוד
♥11/04/2019 בשעה 17:41 #80781אלמוני
לא פעילכשכתבת על המצליחנים המאמינים במטרה וסבלנים.
תודה
ליאת פ.רנ.ב
שבת שפויה גם לך11/04/2019 בשעה 17:41 #80782אלמוני
לא פעילכל הכבוד על המוטיבציה שלך אהבתי את המשפטים האחרונים בסוף
המשיכי כך ותגיעי כמה שיותר למטרה שלך
ערב טוב וסופ”ש נעים ורגוע11/04/2019 בשעה 17:41 #80783אלמוני
לא פעילכל כך התאים לי לקרוא עכשיו את מה שכתבת 🙂
אכלתי מנה מותרת והגזמתי איתה לא מעט, הגעתי להערכתי ל-800 קלוריות…היה טעים בטירוף אבל הרזון טעים יותר ונורא התבאסתי אחרי שאכלתי..
כל הכבוד לך על ההערכות מראש ושיהיה לך סופשבוע מקסים וללא נפילות.
אוהבת,
דנה11/04/2019 בשעה 17:41 #80784אלמוני
לא פעילשתהיה לכן שבת שפויה ומוצלחת.
ודנה זה בסדר..קורה..המשיכי הלאה אל תהרסי
בגלל 200 קלוריות..לא בוכים על חלב שנשפך
נהנית? יופי..מעכשיו את ממשיכה כרגיל.בהצלחה
♥♥11/04/2019 בשעה 17:41 #80785אלמוני
לא פעילאני מסכימה איתך
אני גאה בך שהחלטת לאוהב תעצמך ולפנק תעצמך לקראת
סוף
אני מאמינה שאת תעברי אותו כמו תותחית
עם לא את יוכלה ללהעזר בי תמיד אני כאן לרשותך.!:)
מאחלת לך מכל הלב שתעברי את הסופש בהצלחה רבה
ותרדי השבוע כמו גדולה.!
את תיהיה תותחיתב סוךף סומכת עליך.!11/04/2019 בשעה 17:41 #80786אלמוני
לא פעילהיי רגשנית..
ריגשת אותי בהודעתך 🙂 תודה רבה על הפרגון…העונג כולו שלי ! ורגע, רגע, מה עם טעימות..למה תמיד צריך לקרוא על כל הדברים הטעימים ולא לטעום אותם לעולם? מדוע? 🙂
שחקי אותה בסופשבוע מדהים בובה..תראי לעצמך שאת יכולה..
בהצלחה11/04/2019 בשעה 17:41 #80787אלמוני
לא פעילמתוקה שלי, אולי זה כי את חייבת להצדיק את השם שלך, אבל את פשוט תמיד מרגשת אותי.
את מקסימה ואמיצה, ואת תעשי זאת בגדול, אין לי ספק.אני גאה בך, כמו תמיד, ומחכה לעדכון במוצ”ש.
מתי את מזמינה אותי לארוחת ערב? 🙂
אוהבת
-
מאתתגובות
יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.