היום אחרי שנתיים אני אזרחית לכל דבר!!!! סיימתי את השירות הצבאי….מהיום אין יותר שק”ם וחדר אוכל עם דברים משמינים..
מקווה שהחל מהיום אני חוזרת לעצמי למה שהייתי לפני שנתיים…
ולמרות שהייתי בצבא…אז נכון שלא ירדתי אבל גם לא עליתי וזה מה שמנחם אותי….וה-כ-ל בזכות התמיכה המדהימה של אפרת המנחה שלי שלא וויתרה לי אפילו לרגע וגם כשהיה קשה תמיד ידעה לעודד ולחזק.
אז עוד מעט שנה אזרחית חדשה ומקווה שהשנה אני אגיע למשקל הרצוי כי עכשיו אין תירוצים
איזה כיף! והמון המון בהצלחה!!!!
ואת פשוט מעולה- שנתיים בצבא בלי להשמין- וואו!!! את ממש מדהימה!!!
אז שוב מלא בהצלחה ואני מאחלת לך ירידות שוות ושעד סוף השנה תהיי בסיפורי הצלחה!
אוהבת הדסה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות