מה שלומך יפה שלי הלחץ מובן מאוד אבל תחשבי שהלחץ הזה הוא לחץ טוב והדברים יהיו הכי בסדר בעולם ואם באמת בא לך משהו תמיד אפשר להיתקשר לגיסתך היפה והחמודה (-: וגם אפשר לנעול נעלי ספורט ויאללה להליכה קלה או סתם לסדר את הבית או לצאת מהבית ולחשוב חיובי וכפיי על כל המצב שאוטוטו מגיעה
יאללה חולה עליך ואוהבת אותך מלאןןןןןןןן
גיסתך טלי
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות