שאני מחכה לפגישות כל שבוע.
זה פשוט הדלק שלי- כמו שאיה אומרת- להמשיך בתכנית ולא להפסיק או לסטות.
ואיה…. פשוט מדהימה!! פשוט כיף לשמוע אותה.
אני פשוט חוששת מהשלב שאגיע לשמירה (מקווה שבקרוב) ואוכל לוותר על הפגישות הללו, למרות שאני יודעת שהכל (הרוב) תלוי בי ורק בי!
בובי..
תודה על ההודעה ועל הדלק ועל בכלל ועל הפרגון…
את תגיעי לשם…אם זה תלוי רק בך
ואז כל השמירה תשארי צמודה לקבוצות גם…
הן עזרו לך לרזות הן יעזרו לך לשמור..
מאמינה !
בהצלחה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות