מבקשת לדעת(חדשה באיזור :):
1.האם יש הבדל בין דלעת לדלורית מבחינת החופש לאכול(כחלק ממרק ירקות).
2.המרק מבושל במים בלבד ,עם תיבול(ללא מלח, ללא אבקה)ויש בו:
דלעת,שומר,בצל,קישואים,פיטריות שיטאקי או אחרות,סלרי, פטרוזיליה,שמיר.לא משתמשת בתפוחי אדמה.לפעמים בטטה.סיר של 8 ליטר שמוקפא.עד כה נהגתי לשים בסיר 1 כוס קווקר לעיבוי/גריסי פנינה.
כאשר אני אוכלת את המרק ,אני מוסיפה לעתים 100 גרם אורז מלא/קטניות (אני צמחונית).
האם ניתן לאכול מהמרק ללא קטניות בצורה חופשית?
תודה
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות