1. רסק עגבניות-האם חינם?
2. האם חובה לאכול את כל הארוחות או שניתן לוותר על אחת אם לא מספיקים?
3.האם ניתן להחליף כוס חלב 1% בחצי כוס חלב 3%?
4. עלה של בצק פילו- האם להחשיב פחמימה במקום פרוסת לחם?
5. האם המנה המותרת צריכה להאכל כל שבוע באותו יום?
1. חינם – בשפיות.
2. רצוי, נותנים לך תקחי. (הכוונה, לא תרדי יותר אם תוותרי בכוונה, ולא צריך לקום באמצע הלילה לאכול).
3.לא, חלב 3% לא בתכנית.
4. כן,
5. לא, בין שקילה לשקילה.
בהצלחה.
אנו עושים שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעול תקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוחים סטטיסטיים והתאמת תכנים ושיווק.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש ב-Cookies.
למידע נוסף: מדיניות הפרטיות