חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!

סיפור ההצלחה של רונית לרר המנחה

שם: רונית לרר

סה”כ ירידה: 31.5 ק”ג

כמה זמן בשמירה: 4.5 שנים

 

דוגמא לתפריט יומי 1500
בוקר: 2 פרוסות לחם קל 2 כפות גבינה קוטג’ 5% ו6 זיתים וירקות
ביניים: דייסת שיבולת שועל : 2 כפות שיבולת שועל כוס חלב 1% כפית סילאן ובננה. 7 שקדים.
צהריים: מוקפץ מ 150 גר’ רצועות חזה עוף חצי כוס נודלס מבושל וירקות (בצל שום כרובית ברוקולי גזר פטריות)
ביניים: 5 דפי אורז עם מילוי של תפוח עץ מגורד עם כפית דבש 7 שקדים.
ערב :עלה סיגר ביצה קשה 30 גר’ גבינה מלוחה 5% כף אבוקדו וירקות.
לילה : מעדן יופלה קוקוס 0% תפוח עץ.

רונית לרר

סיפור הצלחה של רונית לרר המנחה

החלטה (+למה) + עשייה = תוצאה.




כשיצאתי משיגרה חגים, חו”ל, ארועים. אבל היו לי חוקים שקבעתי לעצמי ולא עברתי עליהם כשהיתה נפילה או חריגה הסתכלתי על השעון ו 3 שעות אחרי חזרתי לתוכנית. כשאני נוסעת לחו”ל דבר ראשון אני נהנית. דבר שני ממזערת נזקים וכשחוזרת איך שמגיעה לארץ חוזרת לתוכנית לתפריט.

עשיתי בדיקות דם שגרתיות והערכים של שומנים בדם וטריגליצרידים היו מאוד גבוהים. הרופא אמר לי שאני מסכנת את הבריאות והחיים שלי. ושאני צריכה להתחיל לקחת תרופות
ואני לא אוהבת לקחת כדורים. והבנתי שאני עשיתי לעצמי את זה עם אורח חיים לא בריא וזה הפיך ותלוי רק בי. אם אני רוצה אריכות חיים עם איכות חיים אני חייבת לרדת במשקל ולהכניס אורח חיים בריא לחיי

חברה המליצה וכשהתחלתי הבנתי שזו התוכנית שמתאימה לי מאוזנת בריאה אפשר הכל רק במידה בכמות ובתדירות.

ההבנה שזה תהליך של שינוי ולא זבנג וגמרנו. דיאטות בזק שעשיתי בעבר לא החזיקו מעמד תמיד עליתי חזרה במשקל והפעם הבנתי שאני צריכה לעשות שינוי באורח חיים ולא

animated image
סיפורים נוספים
סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של ריקי פרץ תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של ריקי פרץ המנחה

ריקי פרץ המנחה 14 ק"ג פחות,

שם פרטי: ריקי פרץ. סה”כ ירידה: 14 קילוגרם. כמה זמן בשמירה:  2.5 שנים.   דוג’ לתפריט יומי: בוקר: עד שעה מהקימה  – נס קפה, 2

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של מלי סלטי תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של מלי סלטי המנחה

מלי סלטי המנחה 37 ק"ג פחות,

שם פרטי: מלי סלטי. סה”כ ירידה: 37 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: 3 שנים.     דוג’ לתפריט יומי: בוקר: 2 פרוסות לחם קל ריקוטה בזיליקום

סיפור הצלחה של ירידה במשקל וניהול אורח חיים בריא של טלי פרץ תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של טלי פרץ המנחה

טלי פרץ המנחה 24 ק"ג פחות,

שם פרטי – טלי פרץ. סה”כ ירידה – 24 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 3.5 שנים בשמירה.     דוג’ לתפריט יומי  – 1200 בסיסי.

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אושרה בק תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אושרה בק המנחה

אושרה בק המנחה 10 ק"ג פחות,

שם פרטי: אושרה בק. סה”כ ירידה: 10 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: שנה.   דוג’ לתפריט יומי בוקר: 2 פרוסות לחם קל, כף גבינה, סלט ירקות

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של איריס ציגלר תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של איריס ציגלר המנחה

איריס ציגלר המנחה 27 ק"ג פחות,

שם פרטי: איריס ציגלר. סה”כ ירידה: 27 ק”ג. כמה זמן בשמירה: 14 שנה.     דוגמא לתפריט יומי: א.בוקר: 2 פרוסות לחם קל + 2

סיפור הצלחה של סורינה קדוש בדיאטה ועל שמירת אורח חיים בריא תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של סורינה קדוש המנחה

סורינה קדוש המנחה 35 ק"ג פחות,

שם פרטי: סורינה קדוש סה”כ ירידה: 35 ק”ג כמה זמן בשמירה: 14 שנים     דוגמא לתפריט יומי: בוקר – 2 פרוסות לחם קל +

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אריאלה שמש תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אריאלה שמש המנחה

אריאלה שמש המנחה 22 ק"ג פחות,

שם פרטי – אריאלה שמש. סה”כ ירידה – 22 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 9 שנים בשמירה.     דוג’ לתפריט יומי: בוקר: תמר. ביניים:

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אלינור חינגה מזרחי תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אלינור חינגה מזרחי המנחה

אלינור חינגה מזרחי המנחה- 20 ק"ג פחות,

שם פרטי: אלינור חינגה מזרחי סה”כ ירידה: 20 ק”ג כמה זמן בשמירה: 9 שנים   דוגמא לתפריט יומי : מעדן pro 0% עם בננה 2

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות