חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!!

סיפור ההצלחה של סיגלית לוי המנחה

שם פרטי: סיגלית לוי
סה”כ ירידה : 34 ק”ג
כמה שנים שומר: 7 שנים בשמירה

דוגמא לתפריט יומי : 1200 בסיסי
השכמה: 2 כוסות מים
בוקר: 2 פרוות לחם קל + 1 גבינה צהובה 9%+סלט+ 2 כוסות מים+ 1 כוס נס קפה
ביניים” תפוח + 3 אגוזי מלך (שלמים)+ 2 כוסות מים
צהריים: דג סלמון ברוטב פסטו (הכנה ביתית)+ ירקות מאודים+ 1 תפוח אדמה+3 אגוזי מלך+ 2 כוסות מים
ביניים: בננה+ 2 פרוסות לחם קל+ 1 כפית טחינה+ 1 כפית סליאן+ כוס נס קפה+2 כוסות מים
ערב: סלט ירקות גדול+ אומלט קישואים+ 30 גרם בולגרית+ 1 פיתה קלה+ 3 אגוזי מלך+ 2 כוסות מים
לילה: עוגת גבינה אפוייה+ תפוח+ 2 כוסות מים+ 1 כוס נס קפה

סיגלית לוי

סיפור הצלחה של סיגלית לוי המנחה

שינוי עושים באהבה או לא עושים בכלל

ארועים משפחתיים בהם את פוגשת קרובי משפחה עם עצות אחיטופל – מספיק לרזות..את נראית לא טוב..תתחילי לאכול לא יקרה לך כלום מעוד ביס מהעוגה.
וקושי נוסף – זה האהבה שלי לשוקולד..גיליתי את עצמי מחדש..עם איפוק.. וכל הזמן מחדדת לי את המטרה מאיפה באתי

ביום שאחותי התקשרה וסיפרה לי שחלי ממן פותחת קבוצות בראשון לציון…והמשפט שלה עדיין מהדהד לי בראש – אם לא תנסי לא תדעי.

כי זה אורח חיים. לרגע לא הרגשתי בדיאטה או שאסור לי לאכול, להפך גיליתי את האוכל מחדש. גיליתי דרך חלי ממן שאפשר לאכול,ליהנות,לחיות,לנשום,לצחוק עם אכילה נכונה

המשפחה שלי ובעיקר הבנות שלי שתמיד עמדו לצידי ..תמכו..עזרו..והכי חשוב תמיד עם חיוך ופרגון.

animated image
סיפורים נוספים
סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של ריקי פרץ תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של ריקי פרץ המנחה

ריקי פרץ המנחה 14 ק"ג פחות,

שם פרטי: ריקי פרץ. סה”כ ירידה: 14 קילוגרם. כמה זמן בשמירה:  2.5 שנים.   דוג’ לתפריט יומי: בוקר: עד שעה מהקימה  – נס קפה, 2

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של מלי סלטי תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של מלי סלטי המנחה

מלי סלטי המנחה 37 ק"ג פחות,

שם פרטי: מלי סלטי. סה”כ ירידה: 37 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: 3 שנים.     דוג’ לתפריט יומי: בוקר: 2 פרוסות לחם קל ריקוטה בזיליקום

סיפור הצלחה של ירידה במשקל וניהול אורח חיים בריא של טלי פרץ תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של טלי פרץ המנחה

טלי פרץ המנחה 24 ק"ג פחות,

שם פרטי – טלי פרץ. סה”כ ירידה – 24 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 3.5 שנים בשמירה.     דוג’ לתפריט יומי  – 1200 בסיסי.

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אושרה בק תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אושרה בק המנחה

אושרה בק המנחה 10 ק"ג פחות,

שם פרטי: אושרה בק. סה”כ ירידה: 10 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: שנה.   דוג’ לתפריט יומי בוקר: 2 פרוסות לחם קל, כף גבינה, סלט ירקות

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של איריס ציגלר תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של איריס ציגלר המנחה

איריס ציגלר המנחה 27 ק"ג פחות,

שם פרטי: איריס ציגלר. סה”כ ירידה: 27 ק”ג. כמה זמן בשמירה: 14 שנה.     דוגמא לתפריט יומי: א.בוקר: 2 פרוסות לחם קל + 2

סיפור הצלחה של סורינה קדוש בדיאטה ועל שמירת אורח חיים בריא תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של סורינה קדוש המנחה

סורינה קדוש המנחה 35 ק"ג פחות,

שם פרטי: סורינה קדוש סה”כ ירידה: 35 ק”ג כמה זמן בשמירה: 14 שנים     דוגמא לתפריט יומי: בוקר – 2 פרוסות לחם קל +

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אריאלה שמש תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אריאלה שמש המנחה

אריאלה שמש המנחה 22 ק"ג פחות,

שם פרטי – אריאלה שמש. סה”כ ירידה – 22 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 9 שנים בשמירה.     דוג’ לתפריט יומי: בוקר: תמר. ביניים:

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אלינור חינגה מזרחי תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אלינור חינגה מזרחי המנחה

אלינור חינגה מזרחי המנחה- 20 ק"ג פחות,

שם פרטי: אלינור חינגה מזרחי סה”כ ירידה: 20 ק”ג כמה זמן בשמירה: 9 שנים   דוגמא לתפריט יומי : מעדן pro 0% עם בננה 2

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות