חדש! כל התוכניות של חלי ממן זמינות לרכישה באתר!!

סיפור ההצלחה של אהובה קשנטובסקי המנחה

שם פרטי – אהובה קשנטובסקי
סה”כ ירידה- 15 ק”ג
כמה שנים שומר – 18 שנים.

 

דוגמא לתפריט יומי – תפריט בסיסי 1200
בוקר – תמר ו3 אגוזים.
עשר – כריך מלחם קל + ביצה קשה + ירקות.
צהריים – רבע עוף + תפו”א + סלט ירקות + מרק חלי
ארבע – 2 לחם קל + כפית ריבה +תפוח
ערב – 2 פרוסות לחם קל + 6 פסטרמה דק + כף טחינה + סלט ירקות
לילה – מעדן + אגס

אהובה קשנטובסקי

סיפור הצלחה של אהובה קשנטובסקי מנחה

אהבה, סבלנות, אמונה, רצון והמון מוטיבציה מובילים להצלחה! שלא יהיה לכם ספק... תסתכלו עליי !
התהליך מצריך זמן עם המון סבלנות, זיכרו שורשיה של הסבלנות מרים אך פירותיה מתוקים מאוד.

לפעמים לא נראתה ירידה במשקל, לעיתים ויתרתי לעצמי וזה עיכב את תהליך הירידה.

כשראיתי את בתי משילה מעליה משקל, שבוע אחרי שבוע ירד ממנה קילו ועוד קילו. החלטתי להצטרף למסע.

כי היא מודל חיקוי, וחלק ממני, ותוך כדי התהליך עם כל הצלחה ננטעה בי אמונה בתוכנית.

השתתפתי בקבוצה מידי שבוע, העצמתי את עצמי, התוצאות והשינויים שלאט לאט החלו להראות-קבלת מחמאות ובעיקר דגש על הבריאות שלי.

animated image
סיפורים נוספים
סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של ריקי פרץ תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של ריקי פרץ המנחה

ריקי פרץ המנחה 14 ק"ג פחות,

שם פרטי: ריקי פרץ. סה”כ ירידה: 14 קילוגרם. כמה זמן בשמירה:  2.5 שנים.   דוג’ לתפריט יומי: בוקר: עד שעה מהקימה  – נס קפה, 2

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של מלי סלטי תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של מלי סלטי המנחה

מלי סלטי המנחה 37 ק"ג פחות,

שם פרטי: מלי סלטי. סה”כ ירידה: 37 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: 3 שנים.     דוג’ לתפריט יומי: בוקר: 2 פרוסות לחם קל ריקוטה בזיליקום

סיפור הצלחה של ירידה במשקל וניהול אורח חיים בריא של טלי פרץ תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של טלי פרץ המנחה

טלי פרץ המנחה 24 ק"ג פחות,

שם פרטי – טלי פרץ. סה”כ ירידה – 24 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 3.5 שנים בשמירה.     דוג’ לתפריט יומי  – 1200 בסיסי.

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אושרה בק תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אושרה בק המנחה

אושרה בק המנחה 10 ק"ג פחות,

שם פרטי: אושרה בק. סה”כ ירידה: 10 קילוגרם. כמה זמן בשמירה: שנה.   דוג’ לתפריט יומי בוקר: 2 פרוסות לחם קל, כף גבינה, סלט ירקות

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של איריס ציגלר תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של איריס ציגלר המנחה

איריס ציגלר המנחה 27 ק"ג פחות,

שם פרטי: איריס ציגלר. סה”כ ירידה: 27 ק”ג. כמה זמן בשמירה: 14 שנה.     דוגמא לתפריט יומי: א.בוקר: 2 פרוסות לחם קל + 2

סיפור הצלחה של סורינה קדוש בדיאטה ועל שמירת אורח חיים בריא תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של סורינה קדוש המנחה

סורינה קדוש המנחה 35 ק"ג פחות,

שם פרטי: סורינה קדוש סה”כ ירידה: 35 ק”ג כמה זמן בשמירה: 14 שנים     דוגמא לתפריט יומי: בוקר – 2 פרוסות לחם קל +

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אריאלה שמש תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אריאלה שמש המנחה

אריאלה שמש המנחה 22 ק"ג פחות,

שם פרטי – אריאלה שמש. סה”כ ירידה – 22 קילוגרם. כמה זמן בשמירה – 9 שנים בשמירה.     דוג’ לתפריט יומי: בוקר: תמר. ביניים:

סיפור הצלחת דיאטה ושמירה על אורח חיים בריא של אלינור חינגה מזרחי תמונות לפני ואחרי

סיפור ההצלחה של אלינור חינגה מזרחי המנחה

אלינור חינגה מזרחי המנחה- 20 ק"ג פחות,

שם פרטי: אלינור חינגה מזרחי סה”כ ירידה: 20 ק”ג כמה זמן בשמירה: 9 שנים   דוגמא לתפריט יומי : מעדן pro 0% עם בננה 2

דברו איתי
Whatsapp icon
Whatsapp icon חלי אני רוצה להצטרף
נגישות