א לי לספר על מדריכה חדשה יחסית עבורי בקבוצה בכרמל צרפתי, מירה.
מירה מקסימה, נעימה, חכמה ואכפת לה מאוד מאוד מכל אחת ואחד מהקבוצה.
היא חיה את הנתינה והחיוך שלה , שמקבל את פנינו , עושה קסמים.
אני שמחה מאוד להיות חלק מהקבוצה הזאת,שהיא מפרגנת וחמה, לא מעט בזכות מירה. כן יירבו אנשים כמוה!!!!!!!!!!!!!
נכתב ל – מירה
תודה